Pečené papriky s kozím sýrem

Dnes rychle a "předsilvestrovsky". Jak se chystáte na Silvestra? 
Po vánočním obžerství je už nejvyšší čas odlehčit a já mám obrovskou chuť na zeleninu v jakémkoli podání. Takže u nás teď frčí saláty všeho druhu, grilovaná zelenina, vařená zelenina, prostě ZELENINA!
Moc ráda mám papriku a to hlavně grilovanou nebo pečenou. Je výborná nasekaná v dipech a pomazánkách, nebo jako příloha. V tomto receptu je paprika v hlavní roli spolu s kozím sýrem. Je to úžasná kombinace! Vyzkoušejte!


Suroviny:

  • 4 červené papriky, ideálně kápie
  • 1 balení čerstvého kozího sýra
  • olivový olej
  • Provensálské koření, nebo čerstvý tymián, medvědí česnek, bazalka - cokoli máte rádi
  • sůl, černý pepř


Postup:
Papriky pečlivě omyjeme, osušíme, rozpůlíme nožem a vydlabeme semínka.
Dáme do pekáčku nebo na plech řezem nahoru, naplním kozím sýrem, posypeme kořením a zakápneme olivovým olejem. Pečeme v troubě předem vyhřáté na  190 stupňů  podle velikosti asi 20 minut, ke konci pečení zapnete shora gril.
Podáváme s čerstvým pečivem a salátkem z rukoly či polníčku.
Můžete posypat i semínky či piniemi, kozí sýr nahradit fetou.


Dobrou chuť!

Komentáře

  1. Dobrý den, pečené papriky s kozím sýrem jsou jedním z mých oblíbených jídel. Tahle kombinace sladké chuti pečených paprik a kozího sýra je prostě neodolatelná. Miluji, jak se kozí sýr rozplývá na jazyku a vytváří dokonalou harmonii. Navíc je to skvělá volba pro lidi, kteří nejedí maso nebo hledají zdravější alternativy. Máte taky nějaký oblíbený recept?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pečené papriky s kozím sýrem jsou bezvadná kombinace chutí. Souhlasím s vámi, že rozplývající se kozí sýr vytváří dokonalou harmonii s pečenými paprikami. Já osobně ráda přidávám do směsi ještě trochu česneku a bylinek, aby se chuť ještě více prohloubila. Jen já je peču v titanovém pekáči, ve kterém se mi nikdy nepřichytly.

      Vymazat
    2. Zdravím, pečené papriky s kozím sýrem jsou prostě neodolatelné. A česnek určitě dodá na pikantnosti. A co se týká pečení, jsem ráda, že jsem objevila titanové nádobí, ve kterém se mi perfektně vaří, smaží i peče. Kvalita je opravdu na vysoké úrovni a velice snadno se udržuje, jelikož stačí opláchnout a všechno se smyje.

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky