Uzené tofu s žampiony


Jsou dny, kdy fakt nestíhám. Ale zvláště na podzim a v zimě moje tělo vyžaduje teplý oběd. Takže vařím ve stylu "expres", čili oběd za 15 minut. Vždycky mám v lednici nějakou náhražku masa - tofu, tempeh, Šmakouna či něco takového. Pro rychlá jídla je to ideální zdroj potřebných bílkovin, vydrží uložené v lednici fakt dlouho a jejich příprava zabere pár minut.



Přesný recept a suroviny v tomto případě ani nemá smysl rozepisovat. Prostě jsem šoupla na pánev na trošku oleje, přidala cibulku, koření - kmín a Dobrou náladu od Sonnentoru, nakrájené uzené tofu Veto (které je bezlepkové, jinak celiaci pozor - vždy u tofu čtěte složení) a žampiony, přihodila hrst piniových oříšků, orestovala. Zakápla troškou rostlinné smetany. Šťouchačky mi zbyly od večeře předchozího dne, takže jsem je jen přihřála. Ale klidně byste mohli přidat vařenou quinou, rýži, kroupy, pohanku, těstoviny, prostě cokoliv.

Dobrou chuť!

Komentáře

Oblíbené příspěvky